Hallo peps!

I ♥ Obey girl
Please come again , thank you :)
Status : taken by imam muda , ngehngeh

Story About

What's new?

Song for you ♥

Drop ur Link , thank you sweetie ;)



Credits By :
Skins by : Mr.goOgle
Basecode : Lettha
Header : Meya
Background: Amera
View in : Google Chrome 
Aniaya sangat memeritkan
Khamis, 14 Jun 2012 | 12:23 PG | 1 lovebite
Ujian Allah makin menjadi semakin kuat , semakin aku ingin dekat kan diri padaMu ya Allah. Allah sahaja yang berhak mengadili dan menghukum hambanNya diatas perbuatan jahat mereka. teraniaya sangat menyeksakan diriku. perit nya hati bagai ditusuk duri sembilu. kini aku mula sedar aku baru nak belajar erti kehidupan 'luar' setelah hampir 5 bulan aku tinggal kan zaman sekolah , zaman cinta monyet , zaman aku masih diberi wang saku ke sekolah yang menjadi bekalan topup ku. itu semua dulu. aku sedang berdikari. menempuh dunia luar penuh ranjau berduri. Allahuakbar. 


itu lah kisahku , luahan hati aku. laman sosial facebook itu menjadi mangsa lepas geramku.. aku benar-benar dalam keadaan orang yang tidak bersalah tetapi dipersalahkan atau lebih mudah 'di'suspek'. tiada bukti yang sahih utk aku pertunjukkan , sekadar titisan airmata dan esakan tangisan ku di dalam bilik. aku kesal kerana di'suspek' oleh dia  mencuri duit hasil jual beli nya dengan seorang pelanggan perempuan yang berbangsa india. ketika peristiwa itu berlaku memang aku ada sewaktu jual beli itu berlangsung. ya memang aku akan di'suspek' oleh dia. tetapi setelah aku dapat rasakan apabila terdetiknya hati aku melihat gelagat dia semacam kepadaku. aku tunduk membisu , malu tatkala menongak kelangit. dalam hatiku berbisik , ' sungguh dasyat apabila teraniya'. aku malu kerana aku tidak tahu aku di'suspek' kerana sebelum itu aku ada datang padanya disaksikan seorang lagi rakan kami. aku berkata dengan nada sayu 'ni dugaan drNya. kau sabar okay? jgn lah macam ni skali.' aku terkejut pabila dia menjawab ' ni bukan ujian , ni malang namanya.' sungguh biadab jikalau dinilai oleh manusia. sungguh tidak mengenang untung. sudah lah dicpita semanis gadis , putih bak kapas. aku marah pabila mendengar kata-kata dia. aku menegaskan dia sekali lagi dengan ayat awalku. lalu suara ku tidak dipedulikan. segera aku beredar mendapatkan aunty intan(boss paling spoting). aunty nampak riak wajah ku sudah dua hari kesedihan. aku bukan tak mahu bercerita , aku malu , ini kisah remaja. aku malu kerana dia sudah pun menjangkau 40tahun. seorang wanita yang cukup matang dan dewasa. tetapi aku tetap berkongsi dengan nya setelah pujukan nya berjaya meluluhkan hatiku. shes like my mother , she guide me. Alhamdulillah. tak banyak , sedikit pun dah buat hatiku rasa lega. yang terpendam sudah pun aku luahkan. apa pun aku nak korang tahu aku tak ambil duit tu. 


note : dia yang aku maksudkan adalah kawan rapat sekerja ku. :) identiti disembunyikan supaya tidak mengaibkan dia.


Older Post | Newer Post