Hallo peps!

I ♥ Obey girl
Please come again , thank you :)
Status : taken by imam muda , ngehngeh

Story About

What's new?

Song for you ♥

Drop ur Link , thank you sweetie ;)



Credits By :
Skins by : Mr.goOgle
Basecode : Lettha
Header : Meya
Background: Amera
View in : Google Chrome 
Juara Milik Kita !
Selasa, 22 November 2011 | 11:32 PTG | 0 lovebite
moments yang paling dinantikan oleh jutaan rakyat Malaysia.
haha macam mana lah Indonesia boleh tumpas dengan negara yang kau aggap mencuri 'budaya' kau tu knonnye. hape jelah kau kan , merepek.
tula selalu sgt makan kerepek.

ini sebelum game Malaysia lawan Indonesia Final okay ~
kesian aku tgk skuad kite kat sane , mcm ape dah jadinya.

ni pon moments yg sweet sgt bile Malaysia dinobatkan JUARA sea games tahun 2011.
Indonesia main import tapi hampeh ~ okay huys niat mmg tanak kutuk or apa.
tapi korg bole pk sndri , lgpun blog mmg tempat utk aku luahkan apa yang aku rasa patut.
haha :DD

okay , mmg kurang handsome and kurang attractive sikit la mamat ni tapi fuyohh aku terjatuh suka pulak kat die. auww~
alaa , aku ckap macam ni , bukan aku dapat pong an an ?
so better aku jgan berangan terlebih2.


yeah ini dia , barisan pemain muda negara :) ya Allah , semua sweet cer tgk Mahali , lagi lah kau. haa. hehee. tp aku suka cara Mahali. hahaha..
kopiah en tak salah aku.
baiknyerr..sejuk perot mak die ngandungkan die 9bulan. ehehehe

okay guys moralnya : jgan lah kita menghina-hina mereka yang telah kecundang kerana kita sudah menjuarai dan membuktikan yang kita adalah yang terbaik dalam kalangan yang paling baik di Asia Tenggara.
yeah ! go go Malaysia :~ selamanya..selamanya..selamanya..Harimau Malaya..!


Older Post | Newer Post