Hallo peps!

I ♥ Obey girl
Please come again , thank you :)
Status : taken by imam muda , ngehngeh

Story About

What's new?

Song for you ♥

Drop ur Link , thank you sweetie ;)



Credits By :
Skins by : Mr.goOgle
Basecode : Lettha
Header : Meya
Background: Amera
View in : Google Chrome 
Indonesia-Malaysia , 4-5
Selasa, 22 November 2011 | 12:30 PG | 0 lovebite

guyss ! lawa ta ? ye , aku yang buat. haha , sbb smgat tu dtg dgan sndrinya tau.
agaknye la kan smgat aku ni sampai kot kat baddrol :)
dia yang selamatkan Malaysia tau. hahah , alhamdulillah , bersyukur sgt di atas kurnaiaan Allah swt.
okay lets story , aku nak bukak topic knp Malaysia boleh menang lah kan.
first may be barisan pemain Malaysia terdiri daripada ramai pemain yg menganut agama islam.
maybe jugak doa-doa dwg dan berjuta penduduk di Malaysia ini termakbul.
Allah Maha Kuasa.
manakala , sang Garuda , beliau semua terdiri drpd pemain Kristian.
okay aku bukan nak persoalkan agama , ini cuma lah pendapat aku.
kalau aku salah sila lah tegur sbb aku pon bukan pandai sgt dlam hal-hal bercerita atau buka topic..
Indonesia ta dapat nak terima kekalahan mereka , muka mereka sugul dan hampir tidak berdaya utk bersuara..
apa mungkin mereka terlalu berharap ?
yelahh sbb Indonesia mmg mengharapkan kemenangan kali ni.
kesungguhannya nampak , tapi syg , pertahanan Malaysia sgt kuat , walaupun kekadang terlepas bola..
jgan risau lah , kau nak menang sgt en ? haa ambikk ni bawak balik..
hahahaha..


Older Post | Newer Post