Hallo peps!

I ♥ Obey girl
Please come again , thank you :)
Status : taken by imam muda , ngehngeh

Story About

What's new?

Song for you ♥

Drop ur Link , thank you sweetie ;)



Credits By :
Skins by : Mr.goOgle
Basecode : Lettha
Header : Meya
Background: Amera
View in : Google Chrome 
Ahad, 20 November 2011 | 3:41 PTG | 0 lovebite

haa ni la kasom :)
lawa kan die ? ye die bukan penduduk asal johor kebanggaanku :)
hahaha. jangan maree ye mon ?
okay kenape jap pagil kasom , jap pagel mon ?
sbb die ni byak nickname. byak sgt lah sng cite.
haha , nak nyatekan bole juge.
first is kasom , lemon , mon(singkatan bg lemon la konon..) , yuki , som , kembar , haha tuje kot yg aku igat..
die ni best orangnya , suka berkawan and cari kawan..
habis sume satu sekolah pemas jaye tige die nak kawan..
itu pon bersebab..
haha bf die skolah disitu ye bloggers.
hahaha..
cite pasal bf die , die ni agak peliks sdikit sbb die ade name manje tau , bf die , die pagil erol. okay lettew sbb name , then kalau bf die pgil die kembar..
tak penah dibuat orang , die lah break the ice haha..
ayat famous die tu kalau bloggers nak tahu..
sampai kadang2 tu kene nganjing dgan kawan skelas aku. haha sian..
apa kan daya.. yg penting die ni ala2 aku jugak la.
chill , happy , suka gelakkan orang.
cume die ni advanture sikit tau. haha
aku komanden , die pon same , tp ya Allah , die lagi hebat dr aku..
die seorang atlit , sekolah aje.. hehe blum lagi peringkat uni.
hahaha. takpe just pray for he succsess..
die mempunyai smgat yg kental dan tggi harapannya..
hee.. okay lah aku rase sampai disini shj story nye.
so papehal nak kenal ke hape , add je facebook die
okay ? add sahaja..
salam ~

p/s ; som , kau yang terbaekk dalam kalangan mbe mbe aku walaupun kadang2 aku mengalirkan airmate aku kerana kawan kawan :) hargai kawan kite selagi die masih ada depan mate kite dan selagi die bernafas seperti manusia biase :')




Older Post | Newer Post