Hallo peps!

I ♥ Obey girl
Please come again , thank you :)
Status : taken by imam muda , ngehngeh

Story About

What's new?

Song for you ♥

Drop ur Link , thank you sweetie ;)



Credits By :
Skins by : Mr.goOgle
Basecode : Lettha
Header : Meya
Background: Amera
View in : Google Chrome 
Stop disturbing me !
Ahad, 6 Mac 2011 | 12:48 PG | 0 lovebite
penat :( penat sgt dgn sume dugaan ni. lagi berat dugaan yg mendatang kali ni , tp aku tetap tabahkn diri dgn hadapi bersame die yg aku agong kan. seharian aku menangis sbb die. aku risau , gelisah , takut. aku tanak kehilangan orang baru aku. die ibarat anak murid yang nakal , aku pulak ibarat si guru. baru aku thu mcm mane susah nye nak didik seseorang yang bernama manusia ni. aku dah lame dgn die , aku gembire dgn die. siyes aku dah hormat die mcm die suami aku yang sah walhal aku blm menikah dgn die. aku dahulu kan die , letakkan die ditempat istimewa dan tinggi yang berkeadaan selese , segar , wangi. aku dihargai , aku disayangi , aku juge dirindui. nukilan atau ayat jiwang aku ni lahir dr jiwe. tiade niat aku nak burukkan die. die tak salah dgn aku. die baik dgn aku. aku sedar , dose yang aku buat , Allah akan bayar cash kat dunia ni kalau Allah nak. tp aku tahu Allah Maha Penyayang. Dia bantu aku di waktu aku di dlm kesulitan. 

aku tak bleh nak story btl2 kat blog ni kali ni sbb bnd ni siyes peribadi. aku tak leh hebahkan. aku kne simpan and aku yakin , die tak ape ape :') aku sgt yakin. Korang , doakan kesejahteraan orang baru ku.. amin amin ya robal alamin..


Older Post | Newer Post