Hallo peps!

I ♥ Obey girl
Please come again , thank you :)
Status : taken by imam muda , ngehngeh

Story About

What's new?

Song for you ♥

Drop ur Link , thank you sweetie ;)



Credits By :
Skins by : Mr.goOgle
Basecode : Lettha
Header : Meya
Background: Amera
View in : Google Chrome 
Mirror of me.
Isnin, 7 Mac 2011 | 11:44 PTG | 0 lovebite
sebelum aku bukak citer , make sure yg aku dah ready nak gelak sesorang depan laptop ni. bhahaha :D aku bukan la nak gelakkan kawan aku yang konon pro. die ni ade la sikit kerek. then kala dlm ape ape jenis bnd die je nak perfect , mcm aku ni buruk sgt seh ! haha. tape. aku redha , tahap kesabaran memuncak ni. tp relax. tbe hari dpt paper , fuhh ~ aku lg tinggi dr die. happy r ? sbb sebelum ni die je yg mendahului aku. skg aku nak buktikan ya aku juge nak bergaya dan tak boleh di tindas sewenang - wenang kau. hahaha :P aku pon act ta score sampai boleh kalah kan die. tapi nak wat cmne ? Tuhan dgr segala doa dan Dia kabulkan doa aku. aku usehe sebaek mungkin. so kalau tak larat tawakal je dlm hati. hehehe :D thats is my way. u can't followmy way. not u can't follow me on blog , haha jgn missunderstood pla. nak follow , just click then tglkn link if ta mcm mane aku nak follow and ucapkan terima kasih kat kau ? bkn sng nak suh org blogwalking , singgah dan btl2 bace entri kite. sbb kdg2 entri kite tu tak berguna and mm tak ade gune nye , sume hal peribadi yg sepatutnya aku citer sndri kat kawan aku td. bhahahaha :)) tp di sebabkan menaip ni lah salah satu hobi aku , tak leh watpe la. lucky la today sbb tade hw lgsg ! ngehehehe :P so have fun for a while. tapi mate aku dah mule mengantuk and die dah mule ngade ngade ajak aku bareng dgn die. so i gtg lah yeww ? Assalamualaikum w.h.t . sekian..

opss ! lupe lahh i love my hero <3 Ahyar


Older Post | Newer Post