Hallo peps!

I ♥ Obey girl
Please come again , thank you :)
Status : taken by imam muda , ngehngeh

Story About

What's new?

Song for you ♥

Drop ur Link , thank you sweetie ;)



Credits By :
Skins by : Mr.goOgle
Basecode : Lettha
Header : Meya
Background: Amera
View in : Google Chrome 
ya Allah , cepatnya Kau amik dia dr aku ?
Khamis, 3 Februari 2011 | 12:00 PG | 0 lovebite
*cerita ini dah setahun berlalu .
maafkn saya , kalau cerita ini tiada kaitan dgn AWAK yg membace ni yea :)
saya hnye merindukn dia :(

kami knal dah lame  ,
knal secara kebetulan jewh dari petsis :)
mase tu aku lepak dgn petsis aku ,
then ., tibe-tibe fone petsis ak ber-dering :)
aku degar suare :
'along , dkat mane ? angah dah ade dkat foodcourt dah ni , ta nmpk pun along ?'
petsis aku ckp :
'kau bute ke ? kau crik gne hidung ? ak dkat blkng kau !
HAHAHA , segan dia mase tu :) 
then dah lame skit die tegur 'hey :)'
aku pun ape lagi , hey blk laa . haha .

sejak tu kami rapat :)
mule text , mule call n mule keluar berdua :)(mase tu ta ade ape-ape pun)
membe-membe dia ckp 'achik , kau ngan dia ade ape-ape ke ?'
haha , ngek tnye soalan tu . 
aku mati-mati ingat dia ta jwb ,
tibe-tibe dia ckp 'kami dah lame dah cple'
*sumpah aku terkejut gile dia ckp mcm tu .
aku pun yeayea kn laa ape yg dia ckp .
mase blk 'asal u ckp kite cple ? padahal kite ta ade pape kn ?'
dia jwb : 'sala ke i ckp mcm tu ? u tkut bf u mara ke ? maaf laa klau ta suke . nanti i ckp blk dkat dieorg okey ? yg kite ta ade pape .
dia dah start dah buat ayat tchng dia tu .
aku diam jewh laa , mls nak ckp ape-ape .

bsoknye 13.12.2008 :) (aku stil ingt semua ini , dan aku ta akn lupe)
dia lngsung ta txt aku ,
agaknye dia mara kot ,
aku pun text lah dia .
aku : hey :)
dia : oh , hey .
aku : asal u ta txt i lngsung today ?
dia : i mls nak txt gf org .
lpas tu blablabla ,
aku : u call jap , ergent ! (pasahal ta ade pape pun)
dia pun cal lah , aku pun pujuk lah dia . 
dia pun da okey . tibe-tibe dia ckp , 'you , klau i ckp smthng u jgn mara boleh ?
aku pun ckp lah . 
I NAK JADI SOMEONE SEPECIAL IN YOUR LIFE ! CAN I ?
grr -.-' ape yg u merepek ni ? 
I TA MEREPEK , BTUL LA !
*ya allah ! sumpah , aku tak percaye !
yea , mmg aku suke dkat dia .
aku ingtkn dia ta pernah suke dkat aku :)
thaks god ! aku pun terime lah dia :)

dah hmpir 1 tahun kami bersame :)
gaduh semua tu perkare biase .
aku syg dia . dia pun syg aku :)
setiap kali keluar ,
kiteorg akn beli MC FLURRY :)
first mase beli mc flurry tu ,
gne Mcdonalds Drive-thru jewh :)
mase tu suap , tibe-tibe dia menjerit !
bby ! sejuk lerh !
*gigi dia tak tahan sejuk ,
oppss sory bie :(
terkejut gile dia menjerit .
hbs kereta kaka yana kotor sbb ais-krim tu jatuh :'(

dia selalu pngil aku PENDEK , GEMOK . grr -.-'
skit hati aku ,
aku tahu niat dia hnye untuk bergurau .
so , aku buat jewh ta tauw .
tibe-tibe pkul 10.30 dia text :
bby , jom kluar ? ade birthday party sharul :)
then aku replay :
ta boleh kot , mama ta bgi . mama mcm ta ade mood jewh :(
dia : jap , bie tepon mama bie tnye :)
aku : ta paya lah ! nanti mama mara !
  after bape minit mama pngil ! bapak ah , cuak gila aku :(
mama : haziq ajk kluar kn ? asal ta pergi ?
aku : a'ah dia ajk kluar , along tkot mama mara . along ta pergi laa .
mama : pergi lah , make sure jgn blk lmbt okey ?
  *sumpah ! gembire gile aku , thaks ma :)
dia ambik aku , tibe-tibe kluar lagu LELAKI CADANGAN .
dia ckp lagu tu dia suke , tibe-tibe dia ckp .
'bby , lagu ni lagu kite okey ?
aw , terima kasih :)

smpai lah 17.11.2009 kiteorg txt lah ,
klau dia cal mesti dia psng lagu tu . 
lpas tu . perli-perli aku .
grr -.-'
tibe-tibe dia ckp 
'bby , klau bie dah ta ade mcm mane ?'
aku ckap ,
'kau merepek ape ? kau ta akn pergi mane-mane ,
kau jnji kau nak jage aku kn ?
tibe-tibe dia ckap , gurau jewh laa ! jgn lah mara :)
senyum skit , 
lpas tu blabla fone die mati , kdit hbis .
die text :
bby , kdit hbs :) sory yeah , bsok klau bie dah ta ader ,
tc yeah ? jgn nagis , ingt ! bie sentiase syg bby :) bye ,
ilysm <3 assalamualikum .
 *dia ta pnah ckp assalamualikum klau buat ape-ape pun ,
ntah knpe tibe-tibe pulak dia ckp assalamualikum .
aku buat bodoh jewh ==' 

18.11.2009 pukul 3.00 pagi dpat cal dari number dia ,
kaka yana yg call : 'dik , sabar okey ? 
aku tnye : 'hahaha , kak asal emo sngt neyh ?
kaka yana : haziq dah ta ade !
aku : haha , kau merepek kn kak ? baru smlm dia cal aku !
         kau tipu kn ?
kaka yana : kau siap skrng , lagi 15 minit aku smpai .

aku lngsung ta percaye , aku ta prcaye lngsung !
aku just pkai jeans n t-shirt hitam ,
 mama tnye nak pergi mane ?
aku jwb yana nak ambik , diaorg ckp haziq dah tak ade . aleh !
dieorg tipu jewh tu , along tahu !
tibe-tibe kaka yana smpai .
aku pun naik lah kereta tu tibe-tibe kluar lagu
 lelaki cadangan . kak ! lagu ni , haziq suke .
tibe-tibe kak yana nagis !
kaka asal nages ?
ta ade pape lah , nanti smpai sane . brsbr okey ?
lah , knpe pulak ni ? kak yana tipu kn pasal haziq tdi ?
kaka yana diam jewh .
tibe-tibe kereta kaka yana msuk dkat
HOSPITAL KUALA LUMPUR 
aku dah gabra .

kak yana sruh pergi msuk bilik mayat 
aku ckp , knpe ?
kaka yana trik aku , pergi dkat sebuah katil ni .
kaka yana bukak selimut tu .
ya allah ! kak , kau tipu kn ?
jgn main-main lah kak !
kaka yana ckp ! 
dik ! kau kene trme dgn hati yg iklas !
dia dah pergi sbb dia excident .
nak tak nak kau kene terme !

*ya allah , haziq dah tak ade ! 
knpe cpat sngt kau ambik dia dari aku ?
kau tahukn aku sygkn dia ?
knpe kau ta ambik aku , knpe kau ambik dia ?

lpas kebumikan , 
kaka yana bgi satu dairy .
tajuk dairy tu 'aku , dia dan buku' .
aku bace semua cerita yg dia tulis .
tiap-tiap aktiviti yg kami buat dia akn tulis dlm buku tu .
sumpah awak ,
saya rindu awak :"(
setiap mlm saye mimpi awak :(
terima kasih sbb awak hadir dlm mimpi saya :(

AL-FATIHAH BUAT :-
 MUHAMAD HAZIQ SYAFIQ BT SARIF . 

hey saya amek ni dari azreena :) sory copy tapi cye ni mmg best :) sbb time sy bace meleleh weh airmata :) huhu so i wanna share dgn followers2 sy :) can i ? thanks. bukan niat nak copycat tp berkongsi pengalaman..


Older Post | Newer Post