Hallo peps!

I ♥ Obey girl
Please come again , thank you :)
Status : taken by imam muda , ngehngeh

Story About

What's new?

Song for you ♥

Drop ur Link , thank you sweetie ;)



Credits By :
Skins by : Mr.goOgle
Basecode : Lettha
Header : Meya
Background: Amera
View in : Google Chrome 
Larian Macam Tikus Basah.
Sabtu, 12 Februari 2011 | 4:19 PTG | 0 lovebite
okay now aku nak citer kat korg about larian larian nie. aku tak lari ponn hahah sbb cegu Yat suroh aku jage checkpoint. huhu :) act aku yang gatal nak sgt jge jge nie. haha last2 aku ngn mbe yang pnat sbb berpatah balek , jap turun jap naek , haha da la kat tratak weh. peh gye pnat la. aku nak tu ! nak tu ! nak pingat tu lahh ! em , hahaha :DD tapi aku tak lari , na wat camne kan ?

    act peps , aku ade peristiwa yang klaka tau :) hahaha :DD , kereta honda civic kepunyaan suami cegu khalisah meragam tepi jalan. bahahhaaha :DD aku berempat tgu la bantuan tibe :( sedih bhai , nak tau knp ?
sbb , aku lapa sgt mase tuh , hahaha , tapi sempat lagi aku amek gmb kat lakeside hahah :) atas batu besar pla tuhh. ade ke patot org tga amek gmb , si polis due ekor mcm babun g tego ktwg an ? nak tau bhs die tak ? haa mcm nie ' dah dah la tuu ! ' peh mcm tu pon tak puas hati dgn ktwg ! cibai giler :( huwm , okay la , ckop smpai kat sini k ? ayal pon mcm da bosan je , bek aku blah dulu :| huwmm. byebye.


Older Post | Newer Post